Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2012 08:10 - ЗА ПРАЗНИКА - една песен в няколко изпълнения 3
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 21410 Коментари: 45 Гласове:
46


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
С риск да допринеса за височината и разрушителната досада на блоговото цунами, все пак реших, че е възпитано да поздравя за празника и да почерпя, че при мен е двоен. Не е като да няма песни за китки и дървета, но защо да не потанцуваме!?! Пък и песента е много интересен пример за музика, която се адаптира към времето и остава вечно млада.

На всички, които носят имена на цветя и дървета, честит празник!




На Невена, kasnaprolet9999, която носи душа на цвете и сърце като на Майка Тереза, на Лили, tili, която възприемам като цвят и музика, и на другата Лили,  aqualia, която ми е събирателен образ на добротата и нежността, (Много ви обичам и тричките!!!) подарявам това наистина уникално изпълнение:




Нали знаете, имам детенце-дървенце :) Честит му имен ден!



Накрая, и никът ми си има празник, я какви глухарчета са нацъфтели в края на постинга! От негово име черпя с аранжимента, който ми е най близък до усещанията. За съжаление не съм открила рок вариант, който може и повече да ми хареса :)

 

Like a flower bending in the breeze
Bend with me, sway with ease...


  image

Подарявам ви един безкрай глухарчета и пожелавам светли празници на всички!


Тагове:   Цветница,   sway,


Гласувай:
46



1. mt46 - Здравей, Чайче!
08.04.2012 08:57
Честит цветен празник на всички!...
цитирай
2. syrmaepon - Честит празник и от мен!
08.04.2012 09:17
На всички цветя от тази градина - слънце цяла година !
цитирай
3. tota - Честит празник, 4aiotgluhar4e!!
08.04.2012 09:22
Много слънце и светлина в дните ти!:)
цитирай
4. shining - Честит празник! :)
08.04.2012 11:53
И на теб и на "дървенцето" ти, бъдете живи и здрави, щастливи, усмихнати, късметлии и т.н. и т.н. :))) !!! Ще вдигна наздравица за ваше здраве още сега наобяд!
А за купона благодарим! :)))
Всъщност като че ли най-важното е всичко да се прави с душа и сърце. Пожелавам ти светла душа и чисто сърце, каквото и да значи това! Честит празник сестрице-глухарице/накрая все ще изтърся някоя глупост :))) от глухарчето че до глухарицата/
Но това е вече друга тема. Виж сама:
«Жених»

Когда у глухаря окрепли крылья

Ему сказала глухариха мать

-Сынок летать тебя я научила

Пора тебе невесту подыскать,

Пора своим гнездом обзаводиться

Ведь ,откровенно говоря

За этакого глухаря

Пойдет любая глухарица

Глухарь сорвался мигом с места

И полетел на поиски невесты

На птице он решил жениться той

Которая всех лучше красотой

И вот однажды

На лесной опушке

Жених наш повстречал кукушку

А ведь известно, что кукушки все красивы

Поэтому не диво:

Через минуту он влюбился

А через две на ней женился

Проходят месяцы и что ж Сам на себя глухарь наш не похож

Не ест не пьет. Совсем он приуныл

Повесил голову и крылья опустил

-Скажи мне, что с тобой творится?

Его спросила глухарица

Сынок, ты ночи стал темнее

-Ох маменька беда

Не свить гнезда. Не вывести птенцов

Моя кукушка не умеет

А с виду нет ее милей и краше

Вот в том то и несчастье наше

Сказала глухарица мать

Что не умеем мы невест распознавать

Уж если ты решил жениться

Невесту выбирая не спеши

И не по внешности суди о птицах

А по достоинству души

*******

И людям не мешало бы учесть

Как выбирать себе невест

Что б меньше в загсе у дверей

Таких толкалось глухарей.

Весел празник!
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Благодаря за поздрава, детенцето ...
08.04.2012 12:43
Благодаря за поздрава, детенцето да ти е живо и здраво, много да те радва и да е държеливо като дървенце за трудните неща в живота.Честит имен ден и на блога ти, все така да ни радваш и ободряваш, както настойка от глухарче. Благодаря за хилядите глухарчета, за песента ще дойда по-късно, че ме дърпат да излизаме:))) Весел празник.
цитирай
6. анонимен - Честит празник, вълшебнице!
08.04.2012 13:26
Ако някой в този сайт има цветна душа, това си ти. Бъди жива и здрава! Желая късмет на теб, на сина ти, на цялото семейство! И продължавай все така да излъчваш обич и стръв за живот :)
Съм... сети се :)))
цитирай
7. panazea - Честит празник !
08.04.2012 13:44
Бъдете Честити !
цитирай
8. sande - Поздравявам твоите глухарчета с моята планинска поляна от Пастух!
08.04.2012 14:05
РАЗГОВОР С ЦВЕТЯТА
Сякаш детският радостен свят
се е сбрал на тази планинска поляна.
Цвят до цвят,
цвят до цвят,
цвят до цвят.
Мълчаливи цветя, радостта ви е в мене преляна.
Аз не знам имената ви и съм смутен,
че ми махате тръпнещи, че ме привличате.
Като вас и човекът е с хубави чувства роден,
но единствено в детството само
човекът със вас си прилича.
Нямам думи за пъстрия ваш многоцветен събор.
И езика ви ласкав, създаден за обич,
по смисъл разбирам.
В мен нахлуват безгласите звуци на вашия хор –
с аромат напоени, от чашки-устички извиращи.
Научете ме, милички мои, на своя вълшебен език.
Искам пленник да съм в обществото ви младо.
Нещо тихо и бавно по моите мигли пълзи.
О, роса от очите ми пада.

Велин Георгиев
цитирай
9. mariniki - Честити да са всички именници!
08.04.2012 14:25
и останалите покрай тях да им се радваме...
Светълл празничен ден и за теб...пожелавам,
най-сърдечно...
цитирай
10. dolsineq - Весел празник, Чайче!...:)
08.04.2012 14:42
Весел празник, Чайче!...:)
цитирай
11. stela50 - Честит празник , Чайче ...
08.04.2012 16:21
Да е здраво и щастливо детенцето - дървенце ,
весел празник и сърдечни пожелания .
Благодаря за прекрасния поздрав -
и аз си имам в къщи две цветенца ...
Светъл ден !
цитирай
12. jabalka - Честит празник - Бъдеде здрави !
08.04.2012 17:54
Красота има има и добри пожелания и е много глухарчево и приказно нежно- музикално!
цитирай
13. katan - Честит празник, Чайче!
08.04.2012 18:18
Честит имен ден на ника ти:)!
Да пребъде!
Имаш поздрав при мен:))), Глухарче, направено на Чайче:)))
Честит имен ден на детенце-дървенце!
цитирай
14. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Марине!
08.04.2012 19:32
mt46 написа:
Честит цветен празник на всички!...

Честит празник и на теб, доколкото може да се празнува в тази отчаяна държава :(
цитирай
15. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Сирме!
08.04.2012 19:34
syrmaepon написа:
На всички цветя от тази градина - слънце цяла година !

И аз честитя още един път празника на всички!
цитирай
16. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, tota! Дано всички имаме слънце и светлина в душата!
08.04.2012 19:35
tota написа:
Много слънце и светлина в дните ти!:)

цитирай
17. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, братче-приятелче! Наздраве и за вечерната сесия, ако още имаш сили и мерак :)))
08.04.2012 19:42
shining написа:
И на теб и на "дървенцето" ти, бъдете живи и здрави, щастливи, усмихнати, късметлии и т.н. и т.н. :))) !!! Ще вдигна наздравица за ваше здраве още сега наобяд!
А за купона благодарим! :)))
Всъщност като че ли най-важното е всичко да се прави с душа и сърце. Пожелавам ти светла душа и чисто сърце, каквото и да значи това! Честит празник сестрице-глухарице/накрая все ще изтърся някоя глупост :))) от глухарчето че до глухарицата/
Но това е вече друга тема. Виж сама:
«Жених»

Весел празник!

Днешният ден беше хубав празник, а тук беше и много топло и слънчево, докато не разбрах една лоша новина. Но... Живот!
Иначе, запазвам съвета на глухарицата за когато потрябва на моето петле :)))

цитирай
18. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, мила!
08.04.2012 19:45
kasnaprolet9999 написа:
Благодаря за поздрава, детенцето да ти е живо и здраво, много да те радва и да е държеливо като дървенце за трудните неща в живота.Честит имен ден и на блога ти, все така да ни радваш и ободряваш, както настойка от глухарче. Благодаря за хилядите глухарчета, за песента ще дойда по-късно, че ме дърпат да излизаме:))) Весел празник.

Наздраве! Да даде Господ повече хора като теб! Прегръщам те!
цитирай
19. 4aiotgluhar4e - Сетих се! Благодаря!
08.04.2012 20:00
анонимен написа:
Ако някой в този сайт има цветна душа, това си ти. Бъди жива и здрава! Желая късмет на теб, на сина ти, на цялото семейство! И продължавай все така да излъчваш обич и стръв за живот :)
Съм... сети се :)))

И аз те обичам. Бъди щастлива и всичко да мине както трябва :)
цитирай
20. 4aiotgluhar4e - Благодаря! Всичко хубаво да ти се връща, умножено по три :)
08.04.2012 20:02
panazea написа:
Бъдете Честити !

цитирай
21. 4aiotgluhar4e - Санде, приятелю, благодаря ти!
08.04.2012 20:04
sande написа:
РАЗГОВОР С ЦВЕТЯТА
Сякаш детският радостен свят
се е сбрал на тази планинска поляна.
Цвят до цвят,
цвят до цвят,
цвят до цвят.
Мълчаливи цветя, радостта ви е в мене преляна.
Аз не знам имената ви и съм смутен,
че ми махате тръпнещи, че ме привличате.
Като вас и човекът е с хубави чувства роден,
но единствено в детството само
човекът със вас си прилича.
Нямам думи за пъстрия ваш многоцветен събор.
И езика ви ласкав, създаден за обич,
по смисъл разбирам.
В мен нахлуват безгласите звуци на вашия хор –
с аромат напоени, от чашки-устички извиращи.
Научете ме, милички мои, на своя вълшебен език.
Искам пленник да съм в обществото ви младо.
Нещо тихо и бавно по моите мигли пълзи.
О, роса от очите ми пада.

Велин Георгиев

Благодаря на цветните поляни и Пастух! Мисълта, че ги има, пълни душата ми със слънце. И очите с роса :) Честит празник на теб и цялото ти семейство!
цитирай
22. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, mariniki!
08.04.2012 20:07
mariniki написа:
и останалите покрай тях да им се радваме...
Светълл празничен ден и за теб...пожелавам,
най-сърдечно...

Най-сърдечно ти благодаря! Винаги си добре дошла в боя блог :)
цитирай
23. 4aiotgluhar4e - Благодаря! Весел празник и на теб :)
08.04.2012 20:19
dolsineq написа:
Весел празник, Чайче!...:)

цитирай
24. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, stela50!
08.04.2012 20:21
stela50 написа:
Да е здраво и щастливо детенцето - дървенце ,
весел празник и сърдечни пожелания .
Благодаря за прекрасния поздрав -
и аз си имам в къщи две цветенца ...
Светъл ден !

Да са ти живи и здрави цветенцата и само хубави емоции да ти носят :)))
цитирай
25. 4aiotgluhar4e - Хе-хе, ябълчице, честит празник и на твоя ник :))) Дано да ти носи късмет!
08.04.2012 20:23
jabalka написа:
Красота има има и добри пожелания и е много глухарчево и приказно нежно- музикално!

Благодаря за хубавите пожелания! Да ти се връща :)
цитирай
26. 4aiotgluhar4e - Канетце мила, прегръщам те!
08.04.2012 20:25
katan написа:
Честит имен ден на ника ти:)!
Да пребъде!
Имаш поздрав при мен:))), Глухарче, направено на Чайче:)))
Честит имен ден на детенце-дървенце!

Благодаря за пожеланията! Всичко хубаво да ти се връща! И да нацелуваш малкото пиленце :) Хубави празници!
цитирай
27. pevetsa - Честито на имениците, и нека посрещнем Христос в сърцата си!
08.04.2012 20:34
Тополи прегръдки Чайче
здрава да си Глухарче
тъй щото те обичам
по полето с тебе тичам :)))))))
цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - Честита Цветница и Честит Имен Ден на сина ти, Чайче!:)
08.04.2012 20:52
http://www.youtube.com/watch?v=eM1WTmtuwxc

Нека любимото ми изпълнение на Chris Isaak and Michael Buble звучи за теб и за тези, които обичаш!:)
С най-добри и светли пожелания за здраве, закрила и успехи! Наздраве!:)
цитирай
29. ametist - Чайче,
08.04.2012 21:47
Честита Цветница!
Споделям двойния ти празник, Глухаче!

http://youtu.be/jOzgVldYvps
цитирай
30. tili - Благодаря за поздрава и
08.04.2012 21:48
приятелството ти, Чайче! Да ти е живо и здраво детенце!
Очаквай посветен постинг скоро:)))

;-)))He is not Frank Sinatra
цитирай
31. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, Алекс!
08.04.2012 22:00
pevetsa написа:
Тополи прегръдки Чайче
здрава да си Глухарче
тъй щото те обичам
по полето с тебе тичам :)))))))

Честит празник и на теб и цялото ти семейство!
цитирай
32. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, Надя! Честит празник и на теб :)))
08.04.2012 22:04
malchaniaotnadejda7 написа:
http://www.youtube.com/watch?v=eM1WTmtuwxc

Нека любимото ми изпълнение на Chris Isaak and Michael Buble звучи за теб и за тези, които обичаш!:)
С най-добри и светли пожелания за здраве, закрила и успехи! Наздраве!:)

Да, аз също много харесвам този анплъгд вариант, но го пропуснах, защото мисля, че съм го пускала и много често поздравявам с него. Благодаря ти, приемам го като подарък. Прегръдки и хубава страстна седмица!
цитирай
33. 4aiotgluhar4e - :))))))))))))))))))))
08.04.2012 22:09
написа:
Честита Цветница!
Споделям двойния ти празник, Глухаче!

http://youtu.be/jOzgVldYvps

Благодаря ти, мила ametist, точно за този начин на споделяне! Не помня дали съм писала някъде, но обожавам поотделно Чайковски и английските градини, а сега смятам, че комбинацията е близка до съвършенството. Това е страхотен подарък!!!
цитирай
34. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Тили!
08.04.2012 22:15
tili написа:
приятелството ти, Чайче! Да ти е живо и здраво детенце!
Очаквай посветен постинг скоро:)))

;-)))He is not Frank Sinatra

Разбира се, че не е Синатра. Пее един от солистите на The Austrian Ratpack, но е забавно :)
Животът е хубав, нали! Въпреки всичко!!!
цитирай
35. анонимен - офф топик
08.04.2012 23:52
Глухарче, трябва да си дойдеш у дома, да почерпиш един чай за Цветница. Италианката чака.
Z
цитирай
36. malchaniaotnadejda7 - 32. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, Надя! Честит празник и на теб :)))
09.04.2012 13:09
4aiotgluhar4e написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
http://www.youtube.com/watch?v=eM1WTmtuwxc

Нека любимото ми изпълнение на Chris Isaak and Michael Buble звучи за теб и за тези, които обичаш!:)
С най-добри и светли пожелания за здраве, закрила и успехи! Наздраве!:)

Да, аз също много харесвам този анплъгд вариант, но го пропуснах, защото мисля, че съм го пускала и много често поздравявам с него. Благодаря ти, приемам го като подарък. Прегръдки и хубава страстна седмица!

Разбира се, че е подарък!:) Ето го "в акомпанимент"... :)

http://malchaniaotnadejda7.blog.bg/poezia/2011/03/06/triptih.699969

Светла Страстна седмица, Чайче и до скоро!:)
цитирай
37. marrta - безкрай глухарчета
10.04.2012 09:11
като лека душа

поздрави, чайче!
цитирай
38. makont - Красива глухарчева безкрайност,
10.04.2012 12:46
невероятна музика и добринка. Живо и здраво да си Чайче! Усмивки от мен и весели празници!
цитирай
39. 4aiotgluhar4e - Ха-ха! В какво студио Х ме хвърли :)))
10.04.2012 22:48
marrta написа:
като лека душа

поздрави, чайче!

Чак ходих да гледам кой се е скрил зад marrta, пък ми знае домашния прякор :)))
Гледам да съм леееекичка и светлодушна, че тая мрънкаща и нещастна нация взе да се самозомбира.
Поздрави!
цитирай
40. 4aiotgluhar4e - Благодаря, мила! Да ти се връща!
10.04.2012 22:52
makont написа:
невероятна музика и добринка. Живо и здраво да си Чайче! Усмивки от мен и весели празници!

Мерси за усмивките, ама в твоя блог в момента ми е много ревливо, сещаш се защо. Напомни ми, че и нас това ни чака, все някой ден.
До първи май да си пуснала нов постинг, че иначе няма да събера кураж да ти честитя имения ден :)))
цитирай
41. aqualia - Благодаря, ти Чайче, срам ме е,че не влязох при теб тези дни, но...
12.04.2012 20:15
... нямам оправдание! Да си ми здрава, жизнерадостна, винаги силна и ароматна, като ника си!
Гуш!
И как ме уцели с второто изпълнение... мхм, много е секcи Маркус Хайдер! Признавам! Тенкю! Самос заглавието на клипа е трябвало да бъде Франк Синатра - шоу! Това е една австрийска група, която е правила записа сега.

http://www.gangguys.net/videogalerie/
http://www.youtube.com/watch?v=5IgMslmXN_o
Гуш!
цитирай
42. aqualia - Чудесен е този постинг, мила!!!
18.04.2012 15:43
За малко и аз бях с теб в Дубровник, почувствах се своя там, сред шарената тълпа, обляна от слънцето, по тези малки улички, с излъскани камъни. И тук ги има..., но при теб е друго, прилича ми на кутия с различни бонбони, ядки, локумчета..., на албум с картички и музикална кутия едновременно. Благодаря ти!
цитирай
43. 4aiotgluhar4e - :)))
19.04.2012 00:16
aqualia написа:
За малко и аз бях с теб в Дубровник, почувствах се своя там, сред шарената тълпа, обляна от слънцето, по тези малки улички, с излъскани камъни. И тук ги има..., но при теб е друго, прилича ми на кутия с различни бонбони, ядки, локумчета..., на албум с картички и музикална кутия едновременно. Благодаря ти!

Лили, този коментар сигурно трябваше да е към следващия постинг, но нищо, аз разбрах :) Благодаря ти, че и ти си разбрала. Наистина го мислих като кутия за бонбони, която свири като я отвориш.
Поздрави!
цитирай
44. анонимен - доставка на алкохол
19.04.2012 15:32
Благодаря за поздрава и видеото... Наздраве!
цитирай
45. 4aiotgluhar4e - Ми наздраве като си рекъл! Който пи(е)е, зло не мисли :)))
19.04.2012 23:35
анонимен написа:
Благодаря за поздрава и видеото... Наздраве!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1875679
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930