Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2009 18:50 - «Купи ми за Коледа» Радост Даскалова
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 8200 Коментари: 12 Гласове:
6

Последна промяна: 23.11.2009 21:17






Плэйкаст «Купи ми за Коледа»Радост Даскалова  

imageimageimageimageimage 1 image18 image0    image1

card = "1028688"; code = "407fb3b6dd60c700cbeceba9d80e0cc09b892fd9"; voted = false; user = "92953";

 

  image

19:29 -
Купи ми за Коледа
http://www.youtube.com/watch?v=rMQL5XqhwLQ


Купи ми за Коледа ново сърце,
че старото вече е сдало багажа -
не трепва, не чувства и вече не ще,
дори и на мене, две думи да каже.

Лежи и не мръдва - същински мъртвец.
И никаква болка, и никакъв трепет...
Навярно убих го моя врабец -
от толкова чувства си го повредих.

Купи ми за Коледа кошче с мечти -
купчинка от мохерни цветни кълбета.
Да имам с какво, когато вали,
да кърпя и да си наплитам небето.

Не искам големи - не са ми по ръст
(джудже си останах дори във мечтите).
Мечти за човече по-малко от пръст,
което на по-невъзможни налита.

Купи ми за Коледа още живот,
че този кроих го погрешно - не стигна.
Все мислех, че имам от него, а то...
Надникна и свърши преди да премигна.

Купи ми за Коледа тези неща.
Нали ме попита какво да ми купиш?
Да, знам, че е трудно, но тези избрах.
Нали не очакваш да ревна за кукла?
  автор - Радост Даскалова http://lila.blog.bg/izkustvo/2009/11/20/kupi-mi-za-koleda.440019
 

Звук: Опять метель - Саундтрек image image
Изображение: Золотой бычок идёт - Картина Наталии Марусовой image image
Текст: автор - http://lila.blog.bg/izkustvo/2009/1…440019 image



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hel - Просълзих се, макар да го чета за ...
21.11.2009 19:03
Просълзих се, макар да го чета за втори път!
Поздрав и на двете!
цитирай
2. yuliya2006 - Просълзих се, макар да го чета за ...
21.11.2009 19:20
hel написа:
Просълзих се, макар да го чета за втори път!
Поздрав и на двете!


ХЕЛ, ВЧЕРА ГО ПРОЧЕТОХ И СЯКАШ ДЪХА МИ СПРЯ!
НЕВЕРОЯТЕН СТИХ..НЕВЕРОЯТЕН... И ЗНАЕШ ВЕДНАГА ГО КАЧИХ В РУСКИЯ САЙТ
И МУЗИКА ИЗБРАХ...ВЕЛИКАТА АЛЛА ПУГАЧОВА И НЕЙНАТА НЕВЕРОЯТНА ДЪЩЕРЯ..НОВАТА ЗВЕЗДА НА МУЗИКАЛНИЯ СВЯТ КРИСТИНА ОРБАКАЙТ
А КАРТИНАТА..ТЯ ПРОСТО МЕ ГРАБНА И СИ КАЗАХ..ТАЗИ ЩЕ Е
БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА КОМЕНТАРА!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
3. viki11 - Какво да ти кажа, като се убедих к...
21.11.2009 19:21
Какво да ти кажа, като се убедих колко нечистоплътни са хората в блога, какви задни мисли имат и как експериментират нечовешки на чужд гръб с душите ни, покривайки се с анонимност зад никове...
трудно ще ме убедиш, че това място може да издаде нещо чисто. А мръсни неща всеки може да издава. Такива хора и сред природата са си мръсни, според мен.
цитирай
4. yuliya2006 - Поздравление за постинга и за ав...
21.11.2009 19:22
veninski написа:
Поздравление за постинга и за авторката!


ВЕН, ВИЖ КАКВО ЧУДО ОТКРИХ...Радост Даскалова...НЕВЕРОЯТНА ПОЕЗИЯ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
5. elinora - Направо ме разби...
21.11.2009 19:22
И стих и песен в страхотна хармония, отново виелица в сърцето...Джу, страхотно, благодаря ти...
цитирай
6. veninski - Поздравления за авторките на по...
21.11.2009 19:23
Поздравления за авторките на постинга и на чувствения стих!
цитирай
7. yuliya2006 - Какво да ти кажа, като се убедих к...
21.11.2009 19:58
viki11 написа:
Какво да ти кажа, като се убедих колко нечистоплътни са хората в блога, какви задни мисли имат и как експериментират нечовешки на чужд гръб с душите ни, покривайки се с анонимност зад никове...
трудно ще ме убедиш, че това място може да издаде нещо чисто. А мръсни неща всеки може да издава. Такива хора и сред природата са си мръсни, според мен.



ВИКИ, ПРЕКРАСНО РАЗБИРАМ ЗА КАКВО ГОВОРИШ И ВЪПРЕКИ ВСИЧКО ТРЯБВА ДА СЕ ИЗПРАВИМ И ПРОДЪЛЖИМ...

Хората са упорити,алогични,егоцентрични.------ ОБИЧАЙ ГИ ВЪПРЕКИ ТОВА! Правиш добро,ще те обвинят в егойзъм и задни мисли.------ ОБИЧАЙ ГИ ВЪПРЕКИ ТОВА! Успееш ли ще се сдобиеш с фалшиви приятели и истински врагове.------ СТРЕМИ СЕ КЪМ УСПЕХА ВЪПРЕКИ ТОВА! Доброто което правиш ще бъде забравено утре.------ ПРАВИ ДОБРО ВЪПРЕКИ ТОВА! Най-големите хора с най-велики идеи могат да бъдат убити от най-дребни хора с най-дребните съзнания.------ НЕ ОГРАНИЧАВАЙ МИСЛИТЕ СИ ВЪПРЕКИ ТОВА! Хората са благосклонни към губещите,но подкрепят само победителите.------ БОРЕТЕ СЕ ЗА ПОБЕДЕНИТЕ ВЪПРЕКИ ТОВА! Каквото си градил с години може да се срине за една нощ.------ НЕ СПИРАЙ ДА ГРАДИШ ВЪПРЕКИ ТОВА! Дай на света най-доброто от себе си и той ще те отритне.------ ДАЙ МУ ГО ,ВЪПРЕКИ ТОВА!--------------------- МАЙКА ТЕРЕЗА
цитирай
8. yuliya2006 - И стих и песен в страхотна хармония, ...
21.11.2009 20:01
elinora написа:
И стих и песен в страхотна хармония, отново виелица в сърцето...Джу, страхотно, благодаря ти...


ЕЛ, ТОЛКОВА БОЛКА ИМА В ТОЗИ СТИХ! НАПИСАН ВЕРОЯТНО НА РЪБА И ПОЛИТА НАГОРЕ..КЪМ ЗВЕЗДИТЕ!
ДЖУ
цитирай
9. lila - Благодаря!
22.11.2009 00:56
Аз не знам как да благодаря за вниманието ти към скромните ми стихове и мен самата...
Виждам гения на Алла...гледам заедно с нея и моето стихче...и разбирам, че съм много, много нищо...
И ми остава само смутено да ти благодаря пак за вниманието, което ми отделяш!
Благодаря!
цитирай
10. yuliya2006 - Аз не знам как да благодаря за вни...
22.11.2009 05:33
lila написа:
Аз не знам как да благодаря за вниманието ти към скромните ми стихове и мен самата...
Виждам гения на Алла...гледам заедно с нея и моето стихче...и разбирам, че съм много, много нищо...
И ми остава само смутено да ти благодаря пак за вниманието, което ми отделяш!
Благодаря!


РАДИ, НЕОБИКНОВЕН И НЕЗАБРАВИМ И ВЪРХОВЕН Е ТОЗИ ТВОЙ СТИХ!
ИМА НЕЩА В ТОВА МОРЕ ОТ КАКВО ЛИ НЕ НЕ..КОИТО ТЕ ДОКОСВАТ ПО - НЕОБИКНОВЕН НАЧИН И ЗНАЕШ...ТЕ СА БЕЗКРАЙНО ЦЕННИ И СТОЙНОСТНИ!
САМО ТАМ НА РЪБА.... СЕ РАЖДАТ ТАКИВА СТИХОВЕ!
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
11. marty - Останах без дъх...
22.11.2009 11:24
докато го изчета до края.
После се замислих..
Какво е за мен Коледата...
Поздрави мила Джулс и за теб и за авторката на това прекрасно стихотворение
цитирай
12. yuliya2006 - докато го изчета до края. После се ...
22.11.2009 15:13
marty написа:
докато го изчета до края.
После се замислих..
Какво е за мен Коледата...
Поздрави мила Джулс и за теб и за авторката на това прекрасно стихотворение


МАРТИ ИМА НЕЩА, КОЙТО НИ ДОКОСВАТ ПО НЕОБИКНОВЕН, СТРАНЕН НАЧИН... ТОЗИ СТИХ Е ОТ ТЯХ...ДО БОЛКА... ДО ДЪНОТО НА ДУШАТА И ЗНАЕМ...
ТОВА Е ГОЛЯМАТА ПОЕЗИЯ, ОНАЗИ СТРУНА С НЕОБИКНОВЕН ЗВУК, КОЯТО НИ ПОКОРЯВА ЗАВИНАГИ...

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7401684
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930